iktoonbegrip.be

In onze campagne spelen we met de letters van het woord ‘begrip’. Begrip tonen … hoe doe je dat? Wel, zeer letterlijk, bijvoorbeeld door de letters ervan op een originele manier in beeld te brengen. We tonen ze daarom in schijnbaar doodnormale situaties – alsof je ze zou zien in de bloemen die openbloeien in een grasperk, of in de frietjes op je bord. In de tv- en radiospot vertalen we dit idee ook naar een auditief concept, door de letters te koppelen aan een aantal mogelijke eigenschappen van mensen met autisme die beginnen met de letters B, E, G, R, I en P. Om op het einde van de spot te tonen dat het ook gewoon mensen zijn, net als iedereen, zoals jij en ik. En dan is een beetje begrip toch niet meer dan normaal, toch? Het resultaat is een speelse, frisse en dynamische tv- spot. De illustraties van de tv-spot zijn van de hand van Dries Van Broeck, een Gentse motion designer. Begeleiding en creatie van onze campagne gebeurt door Choco.

Facebooktwitterlinkedinmail

Leave a Comment

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.